snow

Friday, 15 June 2012

Mereka kawan sejati :')

 o.k my post kali ni about SISME friends ..td time belek2 FB.. muiz pos video ni.klik ni 
o.k serius comel video arwah zul ni.. sebak ak tgk arwah zuhaili..... they are true frenz...ni luahan muiz..

."salam,, zul..kau ingat lagi tak kat kitorang??kau rindu tak kat kitorang??kau dengar takkkkk!! :/ kitorang rindu kau doeee..kitorang akan sentiasa doakan kebahagiaan kau di alam kubur tu..kitorang harap kau dapat tenang..aman..sejahtera selalu kat kubur tu..kitorang mintak maaf atas semua salah silap kitorang..semoga dapat kita berjumpa lagi di syurga sana :'( "


dah setahun arwah ZUHAILI pergi.. tetapi mereka tetap mengingati arwah.. :') ye..dri mereka aku sedar mcm mne kawan sejati tu... ak ingat lagi mse arwah meninggal..aku yana syazni qish n syida pergi ziarah arwah kat rumah arwah kat cheras... mse aku gi tu.. dak2 selandar sume dah sampai.. bole dikatakan satu batch la jugak.. even mereka Jauh dri Melaka mereka tetap turun KL ziarah arwah.. WAN RASYDAN  dri Kelantan pon sggup turun nek flight .. mlm tu bile jenazah smpai dri SABAH.. mse tu ak nmpk dak2 ni.. menitiskan air mata.. ye... 2 tahun aku kenal dorg kat skola.. sekali pon aku x prnah nmpk dorg menangis....even aku x pernah rapat or bercakap dengan arwah.. aku tau arwah seorg insan yang baek... AL-FATIHAH..tuk arwah..

mereka merupakan kawan2 yang baek.. o.k I really miss my schoolmate.. :)

3 comments:

  1. aida! sedih la entry ni. teringat moment masa kat sekolah dulu =')
    al-fatihah. semoga arwah ditempatkan dalam golongan orang yang beriman dan sentiasa mendoakan kita semua di dunia ini =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan! miss moment kat skola... =')

      Delete
  2. cdeyh jugakk. seriously sebak gilerrr. nak nanges bole ?

    al-fathihah ~

    ReplyDelete