snow

Thursday 17 February 2011

kerinduan



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
hahha~
melihat status adek2 yg bakal pulang ke RUMAH ke 2 mereka kat Facebook sblom ni,
teringat mse dulu,(lme sgt da keh??)
kalau dulu,aku kena pulang pada petang ahad,
kini dah tak perlu.
kalau dulu,aku kena gosok baju batik,
kini dah tak perlu.
kalau dulu,aku kena masok asrama seblom pkol 6.
kini dah tak perlu.hahha~ :DD
kenangan memang mencuit perasaan di hati.
tadi selak2 status kat google , titibe ternampak satu mesej yang tp ak olah la, mesej tuh tertulis:

kat sisme kita jumpa,kat sisme kita ketawa,kat sisme kita berduka ,
kat sisme kita belajar,kat sisme kita telah menjadi kawan,kat sisme kita lepak sama2,
kat sisme kita makan sama2,kat sisme kita berjuang sama2 untuk berjaya,semuanya di sisme..
dan di sisme juga kita berpisah,,berpisah di mata,tapi bukan di hati sebab kita dah berjanji,SEKALI BERKAWAN,SELAMANYA KITA KAWAN.itu janji kita.

betul2 menyentuh hati lorh,, betul,
aku kini rindu nak makan dengan korang,
aku kini rindu nak solat berjemaah dengan korang,
aku kini rindu nak menyanyi dengan korang,
aku kini rindu nak study dengan korang,
tapi nak buat macamana,
masa tak boleh berpatah balik,
sekali dia pergi,
sampai mati tak boleh kejar,
kini benda2 tuh bermain di fikiran sahaja,
terkadang senyum sendirian,
sampai ibu tertanya,
"kakak buatpe senyum sorang2 nih??"
ntah,aku tak tahu nak cakap ape,
memang kenangan yang teindah aku bina bersama korang kat sana,
SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI SELANDAR,
satu nama yang terpahat kukuh di dada. :DD
indah,memang indah.
tapi,
sekarang aku hanya boleh berdoa agar kenangan itu tidak luput dek masa,
sesungguhnya aku sayang korang keranaN
YA!!

No comments:

Post a Comment